در میان انواع برندهای تولید کننده طلا و جواهرات در جهان، تعدادی از آن‌ها به دلایلی همچون طراحی‌های منحصربه‌فرد و لاکچری، قدمت، کیفیت مثال زدنی، شهرت بالا به واسطه استفاده شدن از سوی سلبریتی‌های مطرح و… در رسته بهترین برندهای جواهرات دنیا قرار گرفته‌اند؛ از این رو،  ما در فروشگاه خرید طلا آنلاین حقانی با توجه به اینکه احتمالا شما هم به شناخت و استفاده از محصولات این برندهای مطرح علاقه‌مند هستید، در ادامه فهرستی از یازده برند برتر جواهرات دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

فهرست ۱۱گانه بهترین برندهای جواهرات دنیا

تعداد برندهای فعال در حوزه طراحی، ساخت و فروش انواع طلا و جواهرات سفارشی و آماده در جهان بسیار زیاد است؛ با این حال تعدادی از این برندها به دلایلی که پیش‌تر عنوان کردیم، اسم و رسم پرآوازه‌تری دارند و صرف نظر از خواستگاه‌شان، نزد مردم تمام دنیا شناخته شده‌تر هستند. فهرست پیشِ رو، لیستی از ۱۱ برند برتر جهان در حوزه طراحی، ساخت و فروش انواع سرویس، گوشواره، گردنبند، انگشتر و دستبند طلا بدون نگین، و با نگین و سنگ‌های جواهر است.

 

۱٫ هری وینستون Harry Winston

تصویر گردنبند هری وینستون

هری وینستون یک برند بسیار بزرگ و موفق در صنعت طلا و جواهرات است.

این برند از سال ۱۹۳۲ میلادی کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به بالاترین سطح حرفه‌ای خود در حوزه تولید طلا و جواهرات رسیده است. زیورآلات هری وینستون از ظرافت خاص و منحصربه‌فردی برخوردارند و در عین حال بسیار محکم، با دوام و ماندگار هستند.

۲٫ کارتیه Cartier

تصویر دستبند کارتیه

دومین برند پرطرفدار جهان که در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد، کارتیه است. نقطه قوت جواهرات برند کارتیه طراحی آن‌هاست؛ به گونه‌ای که محصولات این برند برای تمامی سنین جذاب هستند.

ویژگی منحصر به فرد دیگر در زیورآلات کارتیه طرح پانچ است که در اکثر جواهرات این برند به خوبی نمایان و قابل تشخیص‌اند. البته در گذر زمان نشان پانچ نیز تغییر کرد تا کارتیه با این تنوع و تغییر مشتریان خود را راضی نگه دارد.

با توجه به شهرت این برند در ایران شما می‌توانید دستبند طلا کارتیه مورد پسند خود را از جواهری حقانی سفارش دهید.

۳٫ ون کلیف آرپلز Van Cleef & Arpels

تصویر Van Cleef & Arpels

Van Cleef & Arpels یک شرکت فرانسوی تولید کننده جواهرات و ساعت است که در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و برادرزاده‌اش آلفرد ون کلیف در پاریس تاسیس شده است.

این برند جواهرسازی به خاطر استفاده از جواهرات قیمتی و استفاده از تکنیک‌های پیشگام در صنعت جواهر شناخته شده است.

۴٫ بوچلاتی Buccellati

تصویر دستبند بوچلاتی

بوچلاتی نام یکی از شرکت‌های لوکس ایتالیایی است که به بی‌عیب و نقص بودن در دنیا شناخته می‌شود. جواهرات این شرکت به سبک رومی است  که از دور ظاهرا خشن، ولی در داخل بسیار نرم هستند؛ یکی از معروف‌ترین دستبندهای این شرکت دستبند کناف است.

۵٫ Tiffany  & Co تیفانی اند کو

تصویر دستبند تیفانی

این شرکت که معمولا با نام تیفانی شناخته می‌شود، شرکت لوکس آمریکایی است و در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا و جواهر فعالیت دارد.

شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی تاسیس شد. امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالاها، لوازم و وسایل لوکس مانند طلا و جواهر، عطر، ساعت و کالاهای چرم است.

شهرت این شرکت در بازار طلا و جواهرات لوکس، بیشتر به خاطر کالاهای بخش الماس تیفانی است و محصول ویژه آن، حلقه‌های نامزدی است که در بازارهای الماس، طلا و جواهرآلات بسیار مشهور است.

۶٫ گراف Graff

تصویر گوشواره Graff Diamonds

Graff Diamonds یک برند چند منظوره طلا و جواهرات بریتانیایی در لندن است. این شرکت توسط لورنس گراف در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد.

این برند بیشتر با الماس‌های بزرگ شناخته می‌شود و ادعا می‌کند همیشه پاسخگوی نیاز مشتریان به سنگ‌های خاص و بزرگ است.

۷٫ پیاژه Piaget

تصویر دستبند و انگشتر پیاژه

سوئیس یک برند جواهرات به نام پیاژه دارد که در تمام دنیا شناخته شده است. این شرکت ابتدا کار خود را از ساخت ساعت آغاز کرد و سپس فعالیتش را گسترش داده و پای جواهرات را هم به تولیدات خود باز کرد.

 گل رز به عنوان سمبل اصلی طراحی ساعت و جواهرات پیاژه است. طلا و جواهرات این برند براساس طرح‌های تلفیقی مدرن و سنتی ساخته می‌شوند و این مسئله یکی از ویژگی‌های شاخص برند پیاژه است. خطوط براق و زوایای برجسته نیز از جمله مشخصات زیورآلات Piaget هستند که زیبایی تولیدات این برند را دو چندان می‌کنند.

۸٫ بولگاری Bvlgari

تصویر انواع دستبند و گردنبند پیاژه

این مارک لوکس ایتالیایی توسط sotirio bvlgari در سال ۱۸۸۴ تاسیس شد.

عامل برتری و مشخصه بارز این برند استفاده از سنگ‌های قیمتی بزرگ مانند دامله به عنوان نگین جواهرات و طرح‌های برجسته در ساخت انواع طلا و جواهرآلات است. زیورآلات این برند تنها با عیار ۱۸ تولید می‌شوند.

 

برند بولگاری علاوه بر جواهرات در زمینه عطر و محصولات مراقبت از پوست نیز محبوبیت دارد و دارای استراحتگاه و هتل‌های ۵ ستاره نیز هست. از مشتریان خاص این شرکت می‌توان به الیزابت تیلور و دیگر افراد مشهور اشاره کرد.

۹٫ میکی موتو Mikimoto

تصویر سرویس میکی موتو

این نام تجاری توسط Mikimoto Kokichi در سال ۱۸۹۳ تاسیس شده است. این کارآفرین ژاپنی به دلیل ایجاد اولین مروارید کشت شده شهرت و اعتبار پیدا کرده است.

شرکت میکی موتو از بهترین مرواریدهای موجود نظیر مروارید نادر دریای جنوبی، مروارید صورتی، مروارید تیتانی و مروارید سفید در ساخت جواهرات خود استفاده می‌کند.

۱۰٫ شوپارد Chopard

تصویر سرویس شوپارد

برند لوکس شوپارد در ژنو سال ۱۸۶۰ توسط Louis-Ulysse Chopard تاسیس شد و امروزه بیش از ۱۰۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد.

این فروشگاه از سنگ‌های قیمتی نادر در تولیدات خود استفاده می‌کند و غیر از جواهراتی همچون گردنبند، انگشتر و دستبند در تولید ساعت‌های جواهر نیز معروف است.

۱۱٫ بوچرون Boucheron

تصویر دستبند و گردنبند بوچرون

برند فرانسوی بوچرون در سال ۱۸۵۸ توسط فردریک بوچرون در شهر پاریس راه‌اندازی شد. جواهرات تولیدی این برند با الهام از هنر آسیایی و مصری طراحی و ساخته شده‌اند و با ترکیب سنگ‌های جواهر غیر همخوان مثل اونیکس و الماس در کنار هم، طلا و جواهراتی خاص و منحصربه‌فرد را خلق کرده‌اند که عامل اصلی شهرت برند Boucheron است.

افزون بر همه این‌ها، برند بوچرون اولین تولید کننده جواهرات طلا ترکیبی با برنز است.

در پایان این مورد را در نظر بگیرید که جواهری حقانی تمامی سفارشات شما جهت طراحی و ساخت انواع طلا و جواهرات مورد پسندتان را از طریق صفحه ساخت طلا سفارشی می‌پذیرد و شما می‌توانید با ارائه طرح مورد علاقه خود به کارشناسان، بعد از چند روز اکسسوری سفارشی خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.