طلا 18 عیار: 3,514,930 تومان

دستبند طلا اسپرت مردانه

دستبند کارتیر

1 عدد در انبار

دستبند طلا کارتیه

۶۹,۵۲۵,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۲۶,۶۱۷,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۲۳,۹۸۰,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۳۲,۷۳۹,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۳۲,۰۵۹,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۲۲,۸۳۲,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۳۷,۳۳۱,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۳۲,۹۹۴,۰۰۰ تومان

دستبند شانل

1 عدد در انبار

دستبند طلا شانل

۲۳,۸۱۰,۰۰۰ تومان

کارتیه

1 عدد در انبار

دستبند طلا کارتیه

۶۵,۵۸۹,۰۰۰ تومان

دستبند طلا کارتیه S

1 عدد در انبار

دستبند طلا کارتیه S

۴۳,۶۷۵,۰۰۰ تومان

دستبند طلا براق

1 عدد در انبار

دستبند طلا براق

۴۰,۹۷۶,۰۰۰ تومان

دستبند ماه تولد

1 عدد در انبار

دستبند طلا ماه تولد بهمن

۶,۵۶۹,۰۰۰ تومان

دستبند تولد

1 عدد در انبار

دستبند طلا ماه تولد آذر

۶,۵۶۹,۰۰۰ تومان

دستبند ماه تولد

1 عدد در انبار

دستبند طلا ماه تولد تیر

۶,۷۶۹,۰۰۰ تومان

دستبندماه تولد

1 عدد در انبار

دستبند طلا ماه تولد اردیبهشت

۶,۷۶۹,۰۰۰ تومان

دستبند ماه تولد

1 عدد در انبار

دستبند طلا ماه تولد مرداد

۶,۷۶۹,۰۰۰ تومان

دستبند ماه تولد

1 عدد در انبار

دستبند طلا ماه تولد آبان

۶,۷۶۹,۰۰۰ تومان

دستبند طلا چرم

1 عدد در انبار

دستبند طلا چرم

۴,۸۱۷,۰۰۰ تومان

دستبند طلا چرم

1 عدد در انبار

دستبند طلا چرم

۵,۲۵۵,۰۰۰ تومان

دستبند طلا چرم

1 عدد در انبار

دستبند طلا چرم

۴,۳۷۹,۰۰۰ تومان

دستبند طلا چرم

1 عدد در انبار

دستبند طلا چرم

۳,۰۶۵,۰۰۰ تومان

دستبند طلا چرم

1 عدد در انبار

دستبند طلا چرم

۴,۱۶۰,۰۰۰ تومان

دستبند طلا چرم

1 عدد در انبار

دستبند طلا چرم

۷,۶۶۴,۰۰۰ تومان

دستبند طلا اسپرت مردانه یکی از اکسسوری‌های بسیار محبوب در بین آقایان است که می‌توانید آن را به صورت تمام طلا، همراه با چرم یا سنگ در بیشتر گالری‌های طلافروشی همچون حقانی تهیه کنید. با خرید دستبند طلا مردانه برای پدر،برادر و همسرتان بهترین هدیه موجود در بازار را به آن‌ها بدهید.

 با خرید طلای آنلاین از وبسایت حقانی می‌توانید انتخاب خود را راحت‌تر انجام دهید در این فروشگاه انواع دستبند در طرح‌های مختلف همچون انواع مدل‌های دستبند طلا اسپرت مردانه مانند دستبند طلا مردانه کارتیه را به آسانی پیدا خواهید کرد.

خرید دستبند طلا اسپرت مردانه از جواهری حقانی

خرید طلا آنلاین این روزها با استقبال بالایی روبه‌رو شده است. حجم بالای ترافیک شهری، دشواری در رفت و آمد بین شهری، افزایش دغدغه‌های روزانه افراد و… مردم را برای استفاده از فرصت خرید آنلاین انواع زیورآلات ترغیب می‌کند. انواع دستبند طلا اسپرت مردانه در مدل‌های متنوعی ارائه می‌شوند که در روش خرید اینترنتی می‌توانید مدل‌های مختلف آن‌ها را در صفحات سایت مورد نظر مشاهده کنید.

اگر از جواهری حقانی تصمیم به خرید این محصول داشته باشید می‌توانید از ویژگی سفارش ساخت طلا هم بهره‌مند شوید و محصولی تماما متناسب با سلیقه و استایل شخصی خود سفارش دهید.

برای انتخاب هر یک از مدل‌های دستبند طلا اسپرت مردانه باید به سلیقه آقای مورد نظر توجه داشته باشید. سن و سال و رنج سنی افراد نیز سلیقه آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با بررسی استایل لباس پوشیدن افراد نیز انتخاب بهتری در میان این اکسسوری‌ها خواهید داشت. به این ترتیب یک هدیه نفیس برای آقایان تهیه می‌کنید. برای انتخاب این دستبندها باید به سایز بندی مربوط به هر یک از آن‌ها نیز توجه داشته باشید.

سبک‌های طراحی دستبندهای طلای اسپرت مردانه

دستبند طلا اسپرت مردانه در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شود. هر یک از این دستبندها از ویژگی‌های ظاهری به خصوصی برخوردار بوده و متریال و مواد به خصوصی در ساخت و آماده سازی آن‌ها به کار رفته‌اند. شما می‌توانید، دستبند طلای اسپرت مردانه در رنگ بندی و مدل‌های دلخواه خود سفارش دهید. برخی از سبک‌های طراحی این محصولات مردانه را در ادامه بررسی می‌کنیم:

دستبندهای چرم و طلای اسپرت

دستبند طلا اسپرت مردانه با استفاده از متریال چرمی و مقادیری طلا نیز تولید می‌شود. در این روش حلقه‌های چرمی به اندازه دست آقایان برش می‌خورند و بر روی آن‌ها پلاک‌های طلایی قرار می‌گیرند که در میان رنگ تیره چرم دستبند می‌درخشند. این دستبندها می‌توانند مزین به پلاک‌های اسم آقایان، پلاک نماد ماه تولد و… باشند.

به علاوه شما می‌توانید در سفارش ساخت طلا، دستبندهای ست چرمی زنانه و مردانه را نیز سفارش دهید و از یک ست جذاب در کنار همسر و نامزد خود استفاده کنید.

دستبندهای زنجیری اسپرت مردانه

دستبند طلا اسپرت مردانه در مدل‌های زنجیری نیز ارائه می‌شود. زنجیرهای کارتیه، ماری و… در میان محصولات پر طرف‌دار مردانه جای می‌گیرند و هر یک از ظاهر زیبا و اسپرت برخوردار هستند. دستبند طلا اسپرت مردانه به صورت زنجیری با رنگ بندی مختلفی تولید می‌شود. مدل‌های طلا سفید، طلا زرد، طلا مسی و… این محصولات در میان تنوع بالای این دستبندهای مردانه مشاهده می‌شوند و هر یک از آن‌ها از طرف‌داران خاص خود برخوردار هستند.

دستبندهای مهره سنگی اسپرت

دستبند طلا اسپرت مردانه با مهره‌های سنگی نیز ساخته می‌شود. این دستبندها در میان مهره‌ها و تکه‌های طلا، از سنگ‌های نفیسی تشکیل می‌شوند که زیبایی کار را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند. این دستبندها هر یک با ترکیب سنگ‌هایی مانند آمیتیس، اونیکس، حدید، یاقوت و… تولید می‌شوند.

طلای به کار رفته در میان این مهره‌های سنگی جذابیت و نمای دستبند را به شدت افزایش می‌دهد. خرید دستبند طلا اسپرت مردانه در مدل‌های طلا و سنگ نیز بسیار رایج شده است. این روزها خواص سنگ‌های طبیعی مورد توجه مردم قرار گرفته و این مسئله خرید و فروش آن‌ها را در میان مشتریان افزایش داده است.

دستبندهای مهره سنگی در مدل‌های جذابی تولید می‌شوند. هر یک از آن‌ها با ضخامت و سایز انتخابی آقایان به تولید رسیده و قیمت آن‌ها کمتر از دستبندهایی است که از طلای خالص در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود.

دستبندهای طرح کارتیه

دستبند طلا مردانه کارتیه نیز یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های مردانه محسوب می‌شود. مدل دستبند طلا مردانه اسپرت طرح کارتیه یک طرح جهانی محبوب است که از محصولات برند کارتیه الهام گرفته شده است. این سبک دستبند طلا اسپرت مردانه با ابعاد و ضخامت به خصوصی طراحی می‌شود و مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید هر یک از این دستبندها را بر اساس استایل لباس پوشیدن، سبک اکسسوری‌های مورد استفاده و رنج قیمتی مورد نظرتان سفارش دهید. در جواهری حقانی می‌توانید این مدل دستبند را با کیفیت اصلی و قیمتی مناسب خریداری کنید.

این نوع دستبند‌ها عموماً با طرح‌های مختلفی در دسترس هستند که به سلیقه مردانه خاصی پاسخگویی می‌کنند. معمولاً آن‌ها با یک قفل طلا یا سوراخ‌هایی برای تنظیم اندازه مجهز هستند.

قیمت دستبند طلا مردانه اسپرت

قیمت دستبند طلا اسپرت مردانه بر اساس ویژگی‌های ظاهری و کیفی این محصولات تعیین می‌شود. هر یک از این طلاها با ظاهری خاص طراحی و آماده سازی می‌شوند. انواع دستبند طلا اسپرت مردانه در مدل‌های متنوعی تولید و ارائه می‌شوند. شما می‌توانید خرید این دسته از طلاها را به صورت آنلاین نیز انجام دهید؛ همچنین در صورتی که قصد خرید طلا آنلاین را داشته باشید، می‌توانید از طریق سایت جواهری حقانی با اطمینان طلا و جواهرات مد نظر خود را خریداری کنید.

به طور کلی، فاکتور های زیر در تعیین قیمت طلا و دستبند طلا مردانه مؤثر هستند:

 

1.قیمت جهانی طلا:

 قیمت جهانی طلا به عنوان یکی از عوامل اصلی، مهم و تعیین کننده قیمت طلا و دستبند طلا مردانه اسپرت محسوب می‌شود.

 

2.عیار طلا:

عیار طلا یا درصد خلوص آن نیز در تعیین قیمت طلا و دستبند طلا مردانه اسپرت نقش دارد. عیار طلا بیشترین تاثیر را در قیمت طلا دارد؛ به عنوان مثال طلا با عیار ۲۴ عیار ۱۸ کرات به قیمت کمتری نسبت به طلا با عیار ۲۲ کرات فروخته می‌شود.

 

3.وزن:

وزن دستبند طلا مردانه اسپرت نیز در تعیین قیمت آن تاثیر دارد. هر چه وزن دستبند طلا بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

 

4.طرح و طراحی:

طرح و طراحی دستبند طلا مردانه اسپرت نیز ممکن است در تعیین قیمت آن تاثیر گذار باشد. دستبندهایی که به صورت فراوان تولید شده و طرح ساده ای دارند و در بازار به تعداد زیاد موجود هستند، ممکن است با قیمت کمتری به فروش برسند.

 

5.وضعیت اقتصادی:

وضعیت اقتصادی هر جامعه نیز در قیمت طلا و دستبند طلا مردانه اسپرت تاثیرگذار است. هر چه وضعیت اقتصادی جامعه بهتر باشد، قیمت طلا و دستبند طلا مردانه اسپرت نیز بالاتر خواهد بود.

 

6.عرضه و تقاضا:

 عرضه و تقاضا نیز از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت طلا و دستبند طلا مردانه اسپرت است. هر چه تقاضای بیشتری برای طلا و دستبند طلا مردانه اسپرت وجود داشته باشد، قیمت آنها نیز بیشتر خواهد شد.

 

7.اجرت ساخت:

اجرت ساخت در طلا به معنای هزینه‌های صرف شده برای ساخت یک جواهر با استفاده از طلا است. این هزینه شامل هزینه‌های مواد اولیه، هزینه‌های کارگری و سود صاحب کارگاه است.اما علاوه بر اجرت ساخت، عواملی مانند کیفیت طلا و سنگ قیمت تمام شده جواهر را تعیین می‌کنند.

مزایای استفاده از دستبند طلا اسپرت در استایل آقایان

دستبند طلا اسپرت مردانه ظاهر استایل‌های مدرن و کلاسیک آقایان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یک دستبند شیک بیشتر از هر پوشش دیگری به ظاهر آقایان ابهت می‌بخشد. به همین خاطر استفاده از این اکسسوری‌ها در دنیای مدرن امروزی بیشتر از همیشه شده است. آقایان امروزی بیشتر از دیروز به استفاده از اکسسوری علاقه دارند.

اغلب آن‌ها از انواع گردنبند، دستبند، انگشتر و… در کنار لباس‌های روزانه استفاده می‌کنند. این مسئله ساخت و تولید دستبند طلا اسپرت مردانه را در مدل‌های مختلف افزایش داده است. از کاربردهای مهم دستبندهای اسپرت مردانه استفاده از آن‌ها در کنار ساعت آقایان است که نمای فاخری به ساعت آن‌ها می‌دهد.

شما می‌توانید از این زیورآلات در کنار استایل‌های رسمی و مجلسی خود نیز استفاده کنید. در کنار یک کت شلوار شیک و رسمی مردانه، درخشش یک دستبند طلای شیک تکمیل کننده استایل آقایان خواهد بود. این دستبندها بر اساس رنج سنی آقایان در سبک‌ها و طرح‌های متنوعی ارائه شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص دستبند طلا اسپرت مردانه و طرح‌ها و سبک‌های مختلف طراحی آن مطالبی را مورد بررسی قرار دادیم. بی شک استفاده از هر یک از این اکسسوری‌های شیک و خاص استایل روتین آقایان را شیک‌تر می‌کند. به جز آقایان، خانم‌ها نیز از انواع دستبندهای اسپرت استقبال کرده و آن‌ها را برای زیباتر کردن ظاهر خود به کار می‌برند.

هر یک از این دستبندها به صورت حرفه‌ای دیزاین و طراحی می‌شوند. در ساخت آن‌ها از طلای عیار بالا استفاده می‌شود. با این حال مشتریان می‌توانند عیار طلای به کار رفته در این زیورآلات را تعیین کنند. 

دلیل بازگشت وجه

محدوده قیمت
محدوده قیمت - slider
2،256،000156،841،000
وزن طلا
وزن طلا
طبقه بندی محصول
طبقه بندی محصول
سنگ مورد استفاده
سنگ مورد استفاده